هتل ها

این سیستم در حفظ مشتریان مجموعه ی شما مفید واقع می شود که هر زمان که از خدمات شما راضی باشند این انگیزه در آنان ایجاد می شود که باز هم به مجموعه ی شما مراجعه کنند .
سیستم Solt , این امکان را به شما می دهد سفارش خود را در فضاهای باز افزایش دهید . همانند استخرها , لابی و …
با این روش یک تیم خدماتی در یک منطقه ی بزرگ به راحتی تحت پوشش قرار می گیرید و در زمانی که برای ارائه ی خدمات فراخوان شده اند در سریع ترین زمان عکس العمل نشان می دهند .
شما می توانید ارتباط مدیر , گارسون , آشپزخانه و حتما بخش نگهبانان پارکینگ را نیز بهبود ببخشید . به عنوان مثال سرآشپز با فشردن کلید گارسون را آگاه می سازد که غذا آماده است .
این سیستم بازده کاری کارکنان را افزایش می دهد و رضایت مشتریان را جلب می کند . هزینه های اضافی دیگر را کاهش می دهد و علاوه بر آن در آمد شما را به ازای افزایش هر تخت یا میز ارتقاء می دهد . 


 

راهکارها

فراخوان گارسون در لابی و رستوران

مشتری زمانی که نیاز به سرویس داشته باشند  بلافاصله روی پیجر را فشار می دهند

شماره میز و نوع دکمه فشرده شده بر روی ساعت قرار میگیرد

گارسون پس از متوجه شدن شماره میز و نوع درخواست جهت سرویس دهی مراجعه می کند.


پیجر کارمندان

مدیریت و خانه داری به راحتی با یک کیبورد پرسنل را فراخوانی می نمایند

پرسنل در هر کجای هتل که باشند از طریق ساعت متوجه می گردند و اقدام می کنند


احضار نگهبان

پذیرش و مدیریت می توانند جهت صدا نمودن نگهبان از طریق کیبورد و تک دکمه اقدام نماید


نگهبان توسط ساعت متوجه میگردد